!! تولدم مبارک !!

 

امروز چند شنبه است؟

چندم کدام ماه و چندم کدام سال است؟

امروز چند سال از من می گذرد؟

و من چند ساله ام؟

چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه...

امروز اکنون است و اینجا زمین است...

و من به دنیا آمده ام...

به رسم عادت : تولدم مبارک!!!

 

امشب از تمام بودن ها گذشتم

به نبودن ها فکر کردم

به خاطر داشتن ها به فکر رفتم

و به خاطر نداشته ها اشک ریختم

امشب تمام ثانیه ها را پشت خاطراتمان دفن کردم

امشب رفاقت را فراموش کردم و برای بزرگ شدنم تنهایی را شریک گرفتم

امشب به اوج رسیدم

ورودم به 21 سالگی را در دل جشن گرفتم

تنهای تنها

بدون تو و هیچکس . . .

 

کسی تولد مرا آیا به خاطرم می آورد


برای خاک قلب من گل و شکوفه می خرد؟

                                 
کمی بزرگ میشوم ، تنم جوانه میزند


فقط دلم یواشکی تو را بهانه می کند

اگرچه با سرود و شعر، دلم پر از چکاوک است


تو خود بگو ، بدون تو تولدم مبارک است؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت5:16---29 تير 1394
هر روز تولد توست.تولدت مبارک.فقط لبخندی که تو درباره وب گفتی یادت نره.
پاسخ: ممنون ...


ریحانه
ساعت5:15---29 تير 1394
تا حالا شده این حسم تجربه کنی؟همه دخترا دوس دارن نامزدشون روز تولدشونو به یاد داشته باشه.ولی من دختری رو دیدم که 20مرداد بدنیا اومده بود و7سال بعدمادرش20مرداد چشماشو بسته بود و اون شب خواستگاری به نامزد فعلیش گفت:هیچ وقت تولدمو تبریک نگو.
پاسخ: خیلی سخته واقعا...


fatemeh zahra*
ساعت22:55---13 تير 1394
من دیر رسیدم تولدت تموم شد
به هر حال مبارک...
پاسخ: ممنون


خانوم
ساعت12:56---11 تير 1394
فقط میدانم عاشقی حقم داری تا فرصت اگه هنوز هست بهش بگو دوسش داری بدون اون نمیتونی
اگر همان که تو اون را دوس داری دوستت داشته باشد باز پیش تو باز اید تولدتم مبارک نمیدونم چه وقته ولی مبارک
پاسخ: دیگه خیلی دیره ابجی تولدم دو ماه پیش بودااااا
پاسخ: بازم ممنون لطف داری


shayan
ساعت14:15---14 خرداد 1394
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی و نظر بدی
اگ دوستداشتی لینکم کن خبر بده تا لینکت کنم نظر یادت نره
http://www. sh09216703382.loxblog.com/
خوشحال میشم به چت رومم بیای درجه هم میدم
http://www.arestarchat.ir


ツℳᶤᶳᶳtoℳOkHᶤ
ساعت22:31---8 خرداد 1394
مبآرکع...هَرچَن دیرع
پاسخ: ممنون


دوستان اف بی
ساعت14:22---25 ارديبهشت 1394
سلام خوبین ؟؟؟
ما ی سایت جدید ساختیم به اسم دوستان که این سایت روم اختصاصی پرسرعت داره و انجمن فعال که قرار با کمک شما توی همه ی زمینه ها فعالیت داشته باشیم از تکنولوژی و مقاله ی روانشناسی تا فیلم و اهنگ و اس ام اس جک و کل کل دختر پسر
همچنین جذب نویسنده و کسب درآمد و خوانده شدن حرف های دل شما و پیدا کردن خواننده و طرفتار برای پست های خودتون
واسه اطلاعات بیشتر این دو تا پست بخونید و راجب انجمن هم باید بگم فقط با حضور شما رونق میگیره
اگه میخوای شرایط و بدونی و ی محیط جدید بببینی فقط ی بار پست های ما رو بخونید
http://dostanfb.ir/NAZ-DON/270/
http://dostanfb.ir/NAZ-DON/1
لطفا حداقل در سایت ما عضو بشید و درخواست تالار موردنیاز با مدیریت خودتون را به مدیریت اعلام کنید
با عضویت همه چیز به شما میگیم
با تشکر از حضورتون توی سایت دوستان
ایدی منه admi_73@yahoo.com
ممنون میشم نظر تایید کنید شاید کسی که دوست داره نویسنده بشه از طریق این نظر جذب بشه
اف= فرند دوست
بی = باحال یعنی بی باک باحال


atrisa
ساعت20:46---22 ارديبهشت 1394
ممنون که به وبم سرزدی پسرک تنها

این قانونزندگیه از یه جایی به بعد تولد هم به ادم خوش نمیگذره

اما امیدوارم سال بعد واسه شما دیگه اینجوری نباشه و شاد باشی

تولدتون هپی باشه
پاسخ: سلام ممنون


دختربد
ساعت14:56---11 ارديبهشت 1394
ﺩﮐﺘﺮ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯽ؟؟
ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﻨﯿﺪ !!!!!!!!!!! ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﺗﺄﻣﻞ ﮔﻔﺖ ::
.
.
.
.
.
.
.
.
.
,.
.
ﺗﺮﯾﺎﮎ ﺑﮑﺶ بدبخت ....
پاسخ:بكش خوبه


saeedsingle
ساعت18:43---9 ارديبهشت 1394
بسته ام
مثل چشمان سياهت
چترم را
..
آپم


shadi
ساعت17:58---8 ارديبهشت 1394
کیک من کووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پاسخ: خودت نيومدي


اراگل
ساعت12:28---8 ارديبهشت 1394
تولد گذشتتون مبارک
پاسخ: ممنون


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت8:00---8 ارديبهشت 1394
کامتت خیلی با حال بید

shadi
ساعت14:21---1 ارديبهشت 1394
إإإإإإإإإإإإإ
سلامــــــــــ
تولدت مبارک داداشی...



من کیک میخوام
پاسخ:سلام مرسي ابجي شادي بچه خوبي باشي كيك ميدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
♥ 31 / 1 / 1394برچسب:, ساعت 23:0 توسط پسرک تنها